aankomst vancouver

13 augustus 2014

Om 15 uur geland in vancouver.
Als laatste uit het vliegtuig omdat we achteraan zaten ;).
Half uur in de rij voor de douane, koffers halen en het was alweer half 5 ( half 2 in de nacht nl tijd) busje naar hotel, oeps vol, half uur wachten.
In het hotel koffers neer gezet en op naar een grill restaurant. Kinderen fish 'n chips, Miriam zalm salade en Elroy een salmon wasabi wrap. Allemaal heerlijk gegeten. Wel meteen een inzakker van ons allemaal. Naar het hotel, tanden gepoetst en naar bed. 19:00 en slapen. Nl tijd 4 uur in de ochtend.
Gelukkig viel jetleg mee...neeeee, iedereen drie uur in de nacht wakker. Tv aan voor kinderen.
Elroy op jacht naar eten. M&m's en chocolade gegeten.Om 6 uur douchen en aankleden.
Nu om 7 uur gaan we ontbijten. Morgen meet van ons. We kunnen om 13 uur de camper halen. Groetjes

1. Jan & Tiny:
    13 augustus 2014
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.Wij hebben jullie de hele dag gevolgd.Hoop dat jullie nu uitgerust aan de vakantie kunnen beginnen. Dikke knuffel van ons en een veilige reis. We zullen jullie blijven volgen.
    Groeten van ons drieën.
  2. Irene:
    13 augustus 2014
    Fijn dat jullie er zijn! Leuk dit reisblog! Geniet van jullie gave reis! Knuffel voor Yorick en Fenna! Liefs
  3. Marry & Ron:
    13 augustus 2014
    Hi Globetrotters! Fijn om te lezen dat jullie reis zo voorspoedig verliep. Heb jullie de hele reis gevolgd op flightradar24.com . Gaan morgen naar een mooi hotelletje in W.! Veel plezier!
  4. De ottertjes:
    13 augustus 2014
    Super leuk deze blog! Hebben steeds aan jullie gedacht. Have fun!